Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Mellandagsrea

Av Emma - 28 december 2012 19:27

...*Pust*
Idag var det ut på mellandagsrean- igen. Var där i förrgår med älskling, fick köpt mig underkläder, sockar, vinterskor och Mc donalds på det... Åkte dit idag igen för att småbröderna skulle dit, så man fick ju passa på... Fick köpt mig ytterliggare 2 bhar. Man får ju passa på när det är rea då det inte brukar vara så billigt i vanliga fall.
Nu är vi hemma igen, och jag är alldeles totalt slut i hela kroppen. Folk är galna när det är mellandagsrea...
Ikväll blir det fredagsmys, så det blir väl till och kolla på någon film eller spela med Anton. Det har förövrigt varit en bra dag!

Hoppas ni får en fin fredagskväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 mars 2013 20:42


Ledig imorgon, för mig innebär det sovmorgon, frukost och sedan plugg. Har ett litet omprov på 3 frågor i Buddhismen på torsdag (fick reda på det idag!) och ska även försöka skriva en liten sammanfattning utav det som vi har gjort i Psykosocialt arbe...

Av Emma - 7 mars 2013 17:57

Det finns mycket jag längtar efter just nu, som studenten, balen, min födelsedag, körkort, utbildning osv... Men det finns en sak jag längtar till ännu mer, och det är oktober. Det är den månaden som det slutar ramla in räkningar från något som jag i...

Av Emma - 3 mars 2013 19:12

Jag har ett stabilt hem, familj, vänner, pojkvän och en gosig katt. Jag ska snart ta studenten och framtiden väntar på mig. Visst låter det underbart? Det är just det de är. Men att känna sig så otroligt dum och blåögd som jag var och orsakade att ja...

Av Emma - 24 februari 2013 19:07

Idag så försvann orken i kroppen, helt och hållet.Är helt slut i kropp och själv och har knappt ork till någonting. Hade tänkt att få plugga lite, men finner ingen lust eller ork. Är bara ledsen och mår inte gott. Lite smådeppig? Eller helt enkelt at...

Av Emma - 20 februari 2013 21:57

Har lite tråkigt så tänkte skriva 10 (det som jag vill och har lust till att skriva) sanningar om mig själv ^^1. Jag är lite utav en pojkflicka. Jag ser ut och klär mig för det mesta som en tjej, men beter mig lite mer som en kille i ''sättet'' och f...

Presentation


Jag heter Emma, är 18 år och går 3e året på barn och fritidsprogrammet. Denna bloggen kommer handla mycket om mina åsikter och tankar, samt allt knasigt som händer i mitt liv. Är det något ni vill veta så är det bara fritt fram och fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards