Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 28 december 2012 19:27

...*Pust*
Idag var det ut på mellandagsrean- igen. Var där i förrgår med älskling, fick köpt mig underkläder, sockar, vinterskor och Mc donalds på det... Åkte dit idag igen för att småbröderna skulle dit, så man fick ju passa på... Fick köpt mig ytterliggare 2 bhar. Man får ju passa på när det är rea då det inte brukar vara så billigt i vanliga fall.
Nu är vi hemma igen, och jag är alldeles totalt slut i hela kroppen. Folk är galna när det är mellandagsrea...
Ikväll blir det fredagsmys, så det blir väl till och kolla på någon film eller spela med Anton. Det har förövrigt varit en bra dag!

Hoppas ni får en fin fredagskväll.

Av Emma - 27 december 2012 12:49

Inget bloggande på snart 2 månader, bara det säger rätt mycket. Utan att gå in på detaljer så har jag lite uppdatering om vad som har hänt det senaste.
Det var rättegång nu den 2 Oktober (snart 3 månader sedan, men har inte haft energin eller orken till att skriva om det). Rättegången var nog det jobbigaste som jag har varit med om än så länge, det var jobbigt och tog väldigt mycket på en att sitta där och stå på sig, att stå fast vid det som man vet är sanningen och sitta framför den personen som man blev utsatt utav. Jag vann rättegången, och jag kommer inom några månader gå 5000 kr i skadestånd. För och försöka se positivt på det hela så tänker jag använda större delen av pengarna till något positivt, med andra ord få en fin student och bal.
Jag har flyttat hem till familjen igen, det är skönt på ett sätt men ändå jobbigt att inte kunna vakna upp bredvid Anton varje dag. Försöker se positivt på det hela och tröstar mig själv med att jag snart tar studenten och förhoppningsvis snart kommer att skaffa eget tillsammans med Anton.

Misa följde med mig, och det känns konstigt att ha hand om henne utan Anton. Tur att Anton är här då och då, och att familjen visar kärlek och omtanke till henne<3
Det har varit ett jobbigt halvår, men tänker inte gå in på mer detaljer än så. Snart är 2012 slut, och jag tänker satsa på att göra 2013 till ett bättre år :) det kommer även att bli mer bloggande här!
Ha det fint!


 

Presentation


Jag heter Emma, är 18 år och går 3e året på barn och fritidsprogrammet. Denna bloggen kommer handla mycket om mina åsikter och tankar, samt allt knasigt som händer i mitt liv. Är det något ni vill veta så är det bara fritt fram och fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards