Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 30 oktober 2012 16:36

 Puh... Det är mycket i skolan nu. Men så är det väl när man går sista året, ska bli skönt med studenten!
Har suttit i stort sett hela dagen med en bokuppgift i engelskan... Fick uppgiften innan sommarlovet började, men det lades fokus på så mycket annat nu i sommar som t.ex, då jag flyttade hem till Anton och hans familj och alla konflikter som uppstod då, att jag blev sexuellt ofredad och anmälde... Det blev alldeles för mycket på en och samma gång och mådde jättedåligt pga detta som hände... Därav anledningen till att jag inte orkade lägga ner energi på boken. Men nu, nu har jag peppat upp mig själv och börjat försöka må bra efter att rättegången var ur världen. Så satt med bokuppgiften idag och gjorde färdigt den, är riktigt stolt över mig själv. Så det känns bra!^^

Imorgon är det en mycket speciell dag, inlägg kommer om det då. Ha det fint!


       

Av Emma - 19 oktober 2012 12:18

Sitter och kollar på Kore wa Zombie Desu ka?... Roligt tidsfördriv^^
Sitter även och funderar lite och behöver muntras upp känns det som, självklart tänker jag inte begära det men... Det är mycket just nu, mycket tankar... Mycket får stanna på insidan eftersom det är en hel del privat, men behöver ändå få skriva av mig. Jag vill kunna känna mig accepterad av er, och speciellt dig. Att du accepterar mig för den jag är oavsett vad, och att du inte skäms över mig då fort jag enligt dig gör ett snedsteg. Jag vill göra det som känns bäst för mig helt enkelt, och vara den jag är för det är det som jag mår bäst utav. Jag är trött och ledsen på att få höra att jag är det ena och det andra. Du behöver inte tycka om mina val här i livet, jag ber dig bara att acceptera det. Jag försöker stå på mig och inte vara ett enda stort misslyckande, men ibland är det svårt.

Hoppas ni får en fin dag, ta hand om er!

Presentation


Jag heter Emma, är 18 år och går 3e året på barn och fritidsprogrammet. Denna bloggen kommer handla mycket om mina åsikter och tankar, samt allt knasigt som händer i mitt liv. Är det något ni vill veta så är det bara fritt fram och fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards