Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 20 november 2012 12:18

...Tja, vad ska man skriva egentligen?
Jag börjar dag för dag och må mycket bättre   har lärt mig och inte lägga ner energi  och tid på sakersom helt enkelt inte värt det. En annan bra sak är att studenten och balen närmar sig+ att jag och älskling ska se Bullet for my valentine live till våren. Längtar! <3


Jag har börjat lägga det förflutna bakom mig och tagit lärdom utav det istället. Huvudsaken är att jag har det bra nu, och jag tänker göra mitt bästa för att det ska fortsätta åt det hållet. 

What doesn't kill you makes you stronger

Ha det bäst!



Av Emma - 1 november 2012 23:01

Igår firade jag och Anton 1 år tillsammans, helt sjukt vad tiden har gått fort egentligen. Kändes som att det bara var några dagar sedan som han ville att jag skulle bli hans på riktigt<3 (för er som inte vet så ''höll vi på'' i ungefär 1 vecka innan vi blev ett par). Vi började årsdagen med och ge varandra årspresenter^^ av mig så fick han sonic adventure 2 battle (tror det hette så..), sonic heroes, en Disturbed t-shirt och en speciell bok som han och jag ska ha tillsammans. Av honom så fick jag albumet Angels fall first av Nightwish, en Nightwish t-shirt och the vampire diaries säsong 3. Blev själalycklig^^ han vet verkligen hur man får mig riktigt glad, och kanske att han känner mig väl ;) efter det så spelade han, och jag lyssnade på den nya skivan samt gjorde mig iordning^^ senare gick vi ner mot stan för och hitta något ställe och äta på, vi kom fram till att det fick bli kinamat som vi tog med hem istället^^ vi gjorde iordning på rummet och njöt av maten, efter det så blev det mys och gos<3


Kunde inte haft det bättre, och för och vara ärlig så har jag aldrig varit så här lycklig i hela mitt liv. Anton är den rätta för mig, han får mig glad på ett sätt som bara han kan få mig på. Utan honom så känner jag mig inte komplett. Vi må ha haft upp och nedgångar, men vi har löst dem och blivit starkare. Du är den jag vill spendera min tid med, du är så underbar och jag älskar dig så otroligt mycket min älskade fästman!<333



Presentation


Jag heter Emma, är 18 år och går 3e året på barn och fritidsprogrammet. Denna bloggen kommer handla mycket om mina åsikter och tankar, samt allt knasigt som händer i mitt liv. Är det något ni vill veta så är det bara fritt fram och fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards